Tisdag

Ja veckan började bra med jobb igår... Men i morse vaknade jag med huvudvärk och väldans halsont. Dessutom kom det in en väldigt varm kille till oss i natt. Det var Love som var en riktig kamin, feber. Gissa om det vart varmt.
Nu ligger vi i soffan under täcken och tittar på Disney Chanel. Loke är ju pigg så han stojjar runt här som en orkan. Love verkar inte bry sig så mycket men ibland ledsnar han och ber Loke vara tyst. Haha.. så söta!

Jag har viss abstinens också. Vet att i kaffeburken finns kanske endast tre ynka koppar kvar, hur ska jag klara dagen liksom? GAH!
Iof har jag ju espressomaskinen... hm... ska väl kanske ta mig en härlig Latte i stället. En annan sak som är ännu mer akut, som är slut, är toalettpapper. Hallå... vi får hålla ihop här hemma idag haha. Som tur är finns våtservetter, haha!

Ikväll ska jag in till Uppsala på MaryKay-möte. Ska bli så kul, var länge sedan nu som jag var in och träffade alla underbara kollegor. Skulle du vilja följa med nån gång så är det bara att säga till!
Appropå MaryKay så kommer det i dagarna släppas massa NYHETER! Åh... hur kul är inte det då? Som Julafton för mig!

Nej nu ska Espressomaskinen värmas! ♥


Bjuder på en bild från Mary Kay Seminar Göteborg 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusig klänning men va är det för miiiin?;)kram kekka

2010-01-12 @ 18:13:46
Postat av: Lucia

Söt klänning..Min favvo färg =)



Kram//Lucia

2010-01-12 @ 23:41:29
URL: http://prinsessbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0