Rensning Pågår!

Håller på att gå igenom alla mina prylar, ja eller hela hemmet! Ojojoj vad med saker det finns i skrymslen och vrår. Haha... typ ett helt hem till.
I alla fall så funderar jag på att skänka bort till bättre behövade och kanske en del får åka ut på Tradera. Man kan ju ändå tjäna sig en hacka där.
Har massor jag behöver handla så en liten extra slant sitter ju inte fel.

Men i och med all rensning kommer det ju även fram saker som man saknat eller rent utav tappat bort. Detta har resulterat i att jag helt plötsligt behöver en bokhylla.
Har du en bokhylla som inte kommer till användning så kanske jag kan ta den!

Nej dax att fortsätta...

Kommentarer
Postat av: Therese

skönt att rensa ut ibland :)

2010-02-11 @ 19:24:53
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0