Fredagsmys?

Ja här sitter jag än, har bara vart ut en sväng till jobbet för att låsa. Tappade lite kreativitet när jag skulle börja för jag har ju inga foton att använda...
Så vill ni ha nåtgot foto redigerat eller Srappat så hojta till.

Fredagsmys... jahapp... utan grabbarna... trist!
Har ingen aning om vad man ska hitta på ikväll. Karln är nu ute i garaget och svetsar, vilket han kan göra i timtal. Ska i alla fall försöka komma ihåg att se på den nya serien Solsidan ikväll. Hade annars väldigt gärna åkt in på bio.

Nej vi höres väl senare Bloggläsare!
PEACE! ♥

Kommentarer
Postat av: Bilja ~Photoshop Bloggen~

Serien spelas in i min mosters hus! Ett vitt stort hus, alla rum är vita! haha super fint iaf! =)

2010-02-06 @ 02:23:22
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0