Shopping och Bebisar!

Ojoj! Klockan 04:15 i morse kom jag innanför dörren, har städat klart HELA lägenheten! Observera, Flyttstädat. Jag förtod ju att jag skulle vara nära döden i morse när jag skulle kliva upp och åka med syster till Uppsala!
Men icke, det har varit en helt underbar dag med Syster och Shopping. Vi har fikat på Espresso House, vi har shoppat i alla möjliga butiker som Ikea, Chilli Store, Ö&B, H&M, Gina Tricot mfl mfl... Jag har bara handlat till mig själv och hemmet vilket aldrig hänt förut. Det blev tre tröjor/tunikor och ett par byxleggings. Till hemmet blev det nya soffkuddar och en matta och lite annat smått och gott.
Jo en underbar lunch blev det också, på McD.

När vi satt och njöt i en soffa på Chilli Store fick jag ett samtal:
Jahaja... det var tacken för att man tokstädade hela lägenheten inatt, bara för att Mange och Emely skulle få flytta in idag! Men Nej... Dom ville hellre åka till BB och få Bebis!!! Haha... Så GRATTIS till lilltjejen!!! Det blev en liten flicka som ska heta Venny, men några vikt och längduppgifter har vi inte fått...

Nej nu ska jag fortsätta plocka upp mina inköp, sedan blir det dax för middag. Vi har finfrämmande idag. Patriks kusin Johan är här med sin dotter Emma och sedan kommer Syster Ronja med också... ska bli så mysigt så med lite Lördagshäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0