Sanda Gård = Kärlek

Idag tog vi en morgon på "öppnis" med grabbarna. Men det började lite tokigt, Patrik hade fått med sig bilnycklarna till jobbet och vi satt strandade hemma. Men som tur var ryckte min älskade mamma in och hämtade dom av Patrik och körde hit dom.
Nu är vi hemma och vilar upp oss lite innan vi ska vidare på fantastiska äventyr... Inte vilket som helst heller, utan vi ska till mitt favorit fik. ViKlockan ett ska vi åka till underbara Sanda Gård! Jippi!!!
Ska nog ta med mig kameran så ni som inte vet vad Sanda Gård är ska få se vilket mysigt ställe det är.

Jo just... jag har fått en del frågor om min kamera. Jag har en Nikon D80, en systemkamera jag är riktigt riktigt nöjd med. Den är lättförstålig så den passar utmärkt för den som vill börja fotografera som hobby. Själv är jag lite lat och har inte riktigt fått grepp om alla funktioner och inställningar, men det kommer väl.
Även med Automatiska inställningen bler det så himla bra foton:

   


Kommentarer
Postat av: Therese

vi brukar också alltid åka till sanda gård när vi är i östhammar och hälsar på, supermysigt ställe :)

2009-11-20 @ 15:08:47
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0