Monday Morning

Ja eller kanske snarare lunchtid nu va?
Hela helgen har gått, märkte knappt av den ens... Vi har haft så mycket att göra men ändå inte. I Lördags var vi in till Uppsala för att träffa Anton, grabbarnas storebror. Vi tog med honom till Gränby för lite mat, fika och shopping. En härlig dag som slutade sent hemma med en Tacokväll hemma med mina syskon Mathias och Ronja. Mumsigtvärre.

Ja just ja... Fredagen ja... då var jag på underbara Sanda Gård, fotograferade lite som jag ska visa er senare. men där var det i alla fall hur underbart som helst, som vanligt!

Söndagen var mer lugn, Patrik åkte och fiskade med sin jobbarkompis Eriks. När han kom hem for vi iväg till min jobbarkompis Karina för att hämta ett Linneskåp. Så fint och passar så himla bra i vårt sovrum. Ska bara hotta upp det lite grann...

Nej nu ska jag bege mig in i PhotoShop för att ordna en Bloggdesign till härliga Therese.


Här är mitt nya fina skåp! Tapeten i bakgrunden är ju helt underbar, den bara skriiiker 80-tal. Men den ska bort snart! SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: Therese

superfint skåp :)

2009-11-23 @ 14:34:55
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Ronja

jag va inte där i lördags å åt tacos?! hahah

2009-11-23 @ 17:31:02
Postat av: Petra

Ja Sanda är verkligen mysigt särskilt nu vid jul. Vad tråkigt med hundarna =( hoppas att du hittar hem till alla tre som du känner dig trygg med.



Kram

2009-11-23 @ 18:27:27
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/
Postat av: Mican

Du då petra? ;)

2009-11-23 @ 20:06:15
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0