Måndag Morgon

Har myst med killarna i soffan, tända ljus på bordet och i öppnaspisen. Gosigt värre vill jag lova. Nu ska hundarna utfodras och rastas sen ska vi ta oss ner till Öppna Förskolan! Ska bli kul, grabbarna har tjatat om det väldigt länge nu men det är ju så svårt att hinna med när man oftast jobbar när det är öppet. Det skulle ju vara riktigt tråkigt om vi inte skulle gå dit en enda gång nu när jag är föräldraledig...
 
Jag har nog aldrig vart så stressad och haft häcken full som jag har nu. Jag trodde jag skulle få fem härliga gosveckor med kidsen nu när jag är hemma, men tji fick jag... Har hur mycket som helst att göra, dessutom en karl som säger att det lommar vara så fint hemma nu när du inte ska jobba. Hm...

Nej nu måste vi hoppa upp ur soffan och börja klä oss.



Här har vi Svea och vår lilla Sigge från i somras. Senare idag ska jag lägga upp ett kort hur det ser ut idag när dom busar... hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0