Uttråkad!

Vad ska man hitta på? Jag är så rastlös och uttråkad just nu... Fick en ide' att låna mammas bil och åka till Uppsala för att handla hem lite mat, men det sket sig för hon hade precis haft samma tanke och åkt iväg. Tänk om jag kommit på det lite tidigare, haha!

Jag har fått mig ett par nya favvo jeans också.. inköpta på Gina Tricot för 399:- som hittat, dom har blivit så poppis så jag köpte ett par likadana svara också!





Sen har jag en ny favvo scarf... ja vad ska man kalla den... en tantscarf kanske... Också ett fynd, endast 49:- från Thun's (haha ser ni i bakgrunden, god jul)





Och här har vi Loke från dagens fikastund på Blixten. Ser ni? Idag hade dom Baguetter kvar så jag fick mig min "skagen"macka... Trocadero och vanlig kaffe till det! Mums...




Kommentarer
Postat av: kekka

Ena dagen man tittar in på din blogg så står det ABSOLUT inget nytt å nån dag senare har man MISSAT hur mycket som helst!!Massa kram/kekka

2009-03-04 @ 16:45:31
Postat av: Anonym

F*N va snygg du e miccan!!du ser alltid så fräsch ut hur gör du..kram kekka

2009-03-04 @ 16:50:05
Postat av: Mican

Helt ärligt Kekka... MARY KAY och lite jävlar anamma! =)

2009-03-04 @ 17:01:26
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0