Tisdag

Sov på soffan inatt... fy va segt det var i morse...
Spänki kom på fika vid 11:00 vilket var underbart så man vaknade till och fick vara lite social. Vi fikade Latte och gjorde Bake-Off Baguetter med Philadelphiaost och Skinka, mumsigt värre. TACK vännen för en mysig morgon!

Nu är grabbarna oerhört rastlösa och griniga, de vill till sin farmor som ville att de ska få komma förbi idag. Hon har jobbat natt och behöver få sova ut, vilket inte riktigt Loke & Love kan förstå! Haha...

Börjar bli dax att tänka på mat också... men har sån dålig fanstasi så jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Har en känsla av riktigt god pasta & köttfärsgratäng som ligger i frysen. Kan det bli enklare och godare nej! Så får det bli...

Undrar vart min dator är...? Saknar den redan innan jag fått den ju!

PEACE! ♥



Åhh vad jag längar till sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0