Time to hit the sack

Första dagen på veckan har gått...
Love verkar bra nu men vi är hemma en dag extra. Vill inte skicka iväg honom på dagis om han inte är 100 riktigt. Loke mår prima och verkar inte ha fått nån släng av förkylning i alla fall.

Idag har vart en lugn och skön dag, har haft besök av Bengan och Tyra, senare på kvällen kom även Spänki and the boys, då vart det mer liv i luckan, brottning mm. Men så är det med grabbarna, alltid bus och stoj.

Fick även ett erbjudande idag om att dela på en Studio i Uppsala. Måste suga på den karamellen lite innan jag kan avgöra men det låter ju lockande. Vill verkligen satsa på Mary Kay och går allt bra nu i vår så får vi se hur det blir.

Nu är jag riktigt seg, mår lite kass, hoppas det inte blir jag som blir sjuk nu bara. Får försöka förebygga med mycket vätska och vitaminer, haha... låter ju bra i alla fall!

Lite bilder från kvällen: Sockersöta Tyra och ett gäng grabbar med muskler.



  

Kommentarer
Postat av: tess

min söta sjukling=)) tack för fikat..kraam

2009-03-10 @ 00:22:47
Postat av: Anonym

Kanon fina kort..vilka monster/kram kekka

2009-03-10 @ 04:45:41
Postat av: Therese

men gud så sockersöt tjej.. verkligen ögongodis!!

2009-03-12 @ 15:29:46
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0