Söndag

Sista dagen på helgen och jag vill inte annat än sova. Är så trött. Jag är jämt trött ju, det är inte kul!

I morse åkte jag och Love ner till Ronja för att hämta upp henne och Loke. Dom sov när vi kom dit! Haha... Så vi slet upp dom så vi kunde komma iväg till vår farmor för fika. När vi kom dit vart det fullt hus, hennes bror var också där på sin dagliga morgonfika.
Efter det gick Ronja hem och la sig igen och vi knatade hem till Patrik. Pappaveckan börjar idag. Tomt nu men skönt att kunna ta igen sig lite efter en energikrävande helg.

Nu slappar jag i soffan med en underbar Latte. Väntar på att klockan ska bli 16:00 Då är det Handbollsmatch nere i hallen. Ronja och gänget som spelar. Grabbarna kommer dit med så då ska vi heja dom till en vinst!

Kramen Damen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0