ROLIGT!

Hahaha... satt och segsurfade nu lite innan läggdax och råkade hitta lite roligheter. Haha... jag är så trött så jag sitter här och skrattar högt för mig själv!


Håll i er här kommer det:

- Jak heter Mammud. Koppla mig till polisen, dom skiter i trappan!
- Vad sa ni??
- Dom skiter i trappan.
- Ja, men be dom ta upp det då.
- FÖR HELVETE DOM SKITER MED PISTOL!



En diskussion vid imigrationsverket:
- NAME?
- Muhjmatil Ahmed Khan.
- SEX?
- Three times a week!
- I MEAN: MALE OR FEMALE?
- Doesn't matter. Sometimes even with camel...



Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHA! Gillade den sista :)

2009-03-12 @ 08:59:44
Postat av: SamHoang

AHAHAHAHAHAH den första där XD

2009-03-12 @ 09:08:27
URL: http://hoaang.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0