Polisanmäld!

Jajjemensan det är vad en liten jäkla pojkspoling blivit av mig idag! Och det är helt sjukt, så galen grej jag var med om igår...

Klockan var strax efter 24:00 inatt, jag satt nedbäddad i soffan, halvsov och kollade lite på tv. Jag ser hur det kommer någon utanför fönstret på min uteplats (bor på nedre våningen) Det är en kille i röd jacka (röd fjällräven dunjacka),  han var kanske i 20-25 års åldern, såg ut som en helt vanlig kille. Han går fram till fönstret kliver upp på stolen som står ute.
Jag hinner ju tänka rätt mycket men det går så fort så jag reagerar inte utan tänker mest, jaha och vad ska han göra då?
ÄH FY FAN!!! Vet ni vad idioten gör???
Jorrå han sliter upp byxorna och tar fram sin k*k och börjar typ r*nka. Helt jävla sjukt! Jag reagerar inte ens, utan sitter där och bara stirrar på han, jag fattar ju inte ens vad som händer...
Det känns som länge men det tar nog bara en 30 sekunder så kliver han ner igen och går där ifrån!
Det tar ytterligare 10-15 minuter innan jag fattar vad som just hänt!!! Shit vad förbannad jag vart då, båda på han och på mig själv, varför gjorde jag inget, jag bara satt där och glodde ju. Jag kunde ju i alla fall ha skrikigt något eller helst gett han ett kok stryk... SNORUNGE!
Så idag har jag i alla fall anmält honom för ofredande. Inte för jag tror det kommer hända så mycket men om det händer igen eller någon annan så finns det i alla fall registrerat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy bubblan!! Jag hade blivit skit rädd till en början... Asgarv.... Stackars dig... Men jag lovar att du kommer att skratta åt de sen..... Eller? Om han kommer tillbaka får du vara förberedd. SKRÄM HONOM!!! HA HA igen

2009-03-02 @ 16:27:50
Postat av: Helena

Men vilken sjuk människa! förstår att du blev helt förstenad, de är ju inget som händer bara så. men shit. vilka människor de finns.

2009-03-02 @ 20:30:32
Postat av: Angelica

seeexigt haha, att han ens fick fram den nu när det e minusgrader o allt

2009-03-02 @ 20:44:24
URL: http://betongmorsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Allvarligt, asså det är ju inte varje dag man ser en sån dåre, skulle säkert oxå ha sutti o ba ÖÖÖÖ vad fan gör han men sen hade jag nog sprungit ut med ett tillhygge i högsta hugg, jävla dåre.... får man svära här? äsch då...

2009-03-03 @ 15:51:08
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Men gud! Vilken idiot!

2009-03-05 @ 09:59:09
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0