Monday

Japp då var vi här igen, måndag och sjuka barn. Känns inte som jag gör något annat än VABar. Men vad ska man göra, det är nog kidsen som lider mest ändå.

Dålig uppdatering i bloggen var det igår också. Men jag var så trött. Vi hade ju som sagt Rajtantajtan i Lördags.
Som jag skrev tidigare så åkte jag till Bengan innan dom kom hem från båten, fixade mig där och satte på lite Partymusik, got the right mood!
Vid åtta halv nio dök brudarna upp glada i hågen efter Ålandsresan! Skitkul var det, massa skitsnack och skratt!
När klockan började närma sig 22:00 så bestämde vi Singelmammor att vi skulle göra Uppsala medans Familjemammorna gjorde Källan nere på byn.

Lite pics från Bengan:

   


Så nu bar vi iväg till Uppsala. Min kära bror var så underbart snäll och körde både in och hem! Massa pussar till honom!
Vi började med att hämta upp Ewa sen åkte vi till Katalin för en fördrink.
När klockan var strax efter tolv tog vi våra danssugna ben och knatade till Flustret.
Det var mycket folk och enormt kul. Jag som inte gillar att dansa spenderade mycket tid On The Dancefloor. Haha.. jag och Bengan ägde helt enkelt.
På toaletten träffade vi på Linnéa också, det var roligt, för henne träffar man inte varje dag! Ewa ja hon försvann men vi hittade på henne lagom till hemgång.
Klockan 03:20 kom vi ut och bror hämtade upp oss, det blev en tur i McDriven också, inte dåligt hungrig efter en sån här kväll! Haha...
När klockan var närmare halv sex på morgonen var vi hemma igen! TRÖTT!!! Haha... så jag sov hela Söndagen fram till femtiden när kidsen kom hem igen!

Lite pics från Flustret:



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0