Lördag

Snart är denna Lördag över och jag har vart riktigt pissed off hela dagen, det börjar släppa nu men är ändå inte glad. Nog om det!

Idag har syster vart över på en fika. Mysigt att umgås med henne. När Loke kom hem gick vi ner till Ronis Pizza och åt, mycket gott och fruktansvärt mättande.
Loke blev kvar hos henne och spenderar natten där, haha dom rockade loss till melodifestivalen. Fick ett störtskönt mms från henne där Loke kör gärnet på luftguran!
Love och jag tog oss ner till familjen BigAl och kollade in melodifestivalen. Kände att jag behövde nån att ventilera min ilska med. Det var så mysigt med kaffe godis läsk och bra musik.
Så vann rätt låt? Inte min smak, men vi får väl se hur det går i Eurovision. Jag höll på Sarah Dawn Finer, men men...

Nu är vi hemma igen och jag är helt slut, Love slocknade på stubben i min säng. Jag ska varva ner lite innan jag också lägger mig. Ska glo lite på tv och kommer väll antagligen slockna själv på soffan, haha, otippat!

I morgon ska vi upp tidigt, möta syster och Loke för att sen gå och hälsa på våran farmor.

Sleep tight! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag höll också på Sarah..men efter henne höll jag på denna.

Den är ju speciell men tror ändå den har en bra chans i Ryssland, för det verkar ju inte vara schlagers längre, utan de ska ju vara lite speciella..

Hon har en jävla pipa iaf!!

Alcazar's låt blev man på festhumör till, underbar låt att dansa till tror jag:)

2009-03-15 @ 10:38:39
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Mican

Håller med! Och det var ju asmånga bra låtar under hela programmet, många som inte ens gick vidare. Vi har redan testat vissa låtar till fest, DET FUNKAR! Hahah...

2009-03-15 @ 12:48:08
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0