Kväller

Vilket lugn det är nu... Barnen sover, även Svea, medans jag har njutit av Latte och ett underbart Grey's Anatomy.
Har varit en lång och seg dag. Love har varit riktigt dålig idag, jättehög feber, hjärtklappning och sån tung andning. Inte alls kul när det är så. Men på kvällen blev han lite bättre efter att medicinerna kommit igång, fast nu vid läggningen så var han hängig igen... Min lilla Love.
Loke är kry och livlig. Han åkte med mormor till badhuset när Love var som tröttast. Efter det ringde han till Enya och frågade om dom skulle leka. Ja han ringde själv, han kan visst hennes telenr utantill. Haha... galet, så det var bara att låta dom träffas. Men Love var ju sjuk så dom fick vara hemma hos Pappa. Superduper!

Nej nu ska jag nog ta och hoppa i säng snart, känner på mig att det kommer bli en vaken natt inatt igen!
En sväng med trollet Svea först bara!

So Long! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0