Hiting the roads

Låter ju som ett äventyr men det är bara av det mindre slaget. Ska bege mig till Uppsala och strosa lite på stan... Känner att jag behöver se nåt annat än vår trista gråa håla.
Ska hitta en sytidning till mamma på en sybutik för den ska visst bara säljas där... Good Luck To Me!

Igår hade jag ju laddat upp för Grey's... gissa vad som händer!?!? Jag blir fasen knäckt snart... Har dukat fram allt gottigt och mys förutom glassen, går till frysen och hittar intre min Rocky Road! Men va fan, jag la ju in den!!!??? Tror ni inte jag lagt den i kylen i stället! Va fasen! Så det blev ingen glass för mig! TYPISKT!

Nej nu ska jag packa mig i ordning... Mmm Latte på stan! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kanske fea som ätit upp den.. De är ju naturligt dvs. Fan sitter på buss nu istället för tåg! segt värre an jag lova! :(

2009-03-05 @ 11:56:24
Postat av: Ronja

jag som skrev de innan =)

2009-03-05 @ 16:14:04
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0