Godmorgon/förmiddag

Idag vart det sovmorgon, eller kan det kallas sovmorgon när man lägger sig väldigt sent också? Är så seg... vet inte vad det är med mig. Igår gjorde jag nog inte något vettigt alls på hela dagen, förutom att jobba då.

Det är ju Pappavecka nu, bara några dagar kvar på lugnet, haha... Igår hade Loke Simskola så mormor hämtade grabbarna på dagis och lämnade han där, Love fick lite primetime igen.
Medans passade jag och deras far på att käka lunch på Källan. Så jäkla gott det var! Jag åt Kycklingfile' med dragonsås, Putte åt Viltskavsgryta. Fruktansvärt gott och skönt att äta ute.
Efter lunchen gick jag med för att hämta kidsen, Loke hade nämligen fått med sig en Brutta hem! Det var hans soulmate Enya som hade följt med. Så jag följde med jag med och slängde ihop lite fruktsallad till kidsen.
Vid halv fem kom hennes pappa och hämtade henne och jag knatade hem jag med.

Senare på kvällen, rättare sagt strax efter 21:00 kom Bengan över på Latte. Snackade mycktet skit, planerade mycket inför ikväll. Det var supertrevligt att ha henne här. När klockan var tolv så begav sig hon hem och jag bäddade ner mig i soffan med det sista som var kvar av Rocky Roaden.

Och här är vi, ny dag, nya äventyr! Vad ska jag hitta på? Grymt fikasugen, Latte & Kesomacka, japp det får det bli!
See Ya! ♥



Enya & Loke på väg hem!


Kommentarer
Postat av: Helena

va söta dom är :)

2009-03-07 @ 15:23:51
Postat av: Ronja

naaw min lillkille har snart sin förta flickvän kanske :P

2009-03-07 @ 17:41:28
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0