Fredag

Åh så skönt nu är helgen här! Jag är så trött fast jag inte ens jobbat denna vecka. Men det är ju värre att vara hemma med sjuka barn än gå ner och kränga lite alkohol.
Lilla Love har varit jättehostig inatt igen, men febern är borta i alla fall. Loke märks det inte ett dugg på, skönt.

Idag får vi lite lyxbehandling också. Barnens far är på väg upp med Baguetter från Blixten, supernice, jag har inte ätit något än! Så gott det ska bli och en stor Latte till det!
Jag tror där är nära på att jag har med ordet Latte i varje blogginlägg jag gör, haha! Jaja... det får ni ta, det är ju min Blogg! Hihi!

Peace! ♥


Lite fakta om kroppen:

- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen
- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt
- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3
- lårbenet är lika hård som cement
- kvinnans hjärta slår snabbare än mannens
- på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier
- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen
- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står

Kvinnor har redan läst färdigt detta.
Männen tittar fortfarande på sin tumme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är rolig du!!!!!

2009-03-13 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0