Bowling

Idag var det jobb igen efter förra veckans VABande. Så segt att kliva upp, man kände hur orken i kroppen var kvar i sängen. Jag är helt slut, börjar fundera på om jag kanske är sjuk på nåt sätt? Kan det vara så tro?

Efter jobbet gick jag till Källan och käkade lunch själv, skönt faktiskt. Åt Gulasch gryta, så gott var det, och ris till det. Efter ett litet tag fick jag sällskap också av två karlar. Mycket trevligt, snackade lite skit och ljög lite, haha!

Ikväll ska jag med mamma och Bowla, hon behöver en stand-in till matchen. Haha ni kommer väl ihåg hur det gick sist för mig!? En vinst och två förlust. Håll tummarna för mig ikväll nu alla Blogglovers! Måste ju göra bättre ifrån mig idag, heja heja heja! Haha...

Nä ha det bäst alla där ute, GLÖM INTE ATT JAG MÅSTE VETA SNARAST OM NI SKA MED OCH ÄTA PÅ RESTAURANG PÅ FREDAG!!! Behöver boka bord. Det kommer troligtvis bli Tzatziki i Uppsala. http://www.tzatziki.se/

KRAM! ♥
(ikväll ska jag berätta en hemlis här på bloggen...)

Kommentarer
Postat av: Ronja

JAG KOMMER JAG KOMMER! haha du vet nog vid de här laget att jag hänger med! Nu blir man allt nyfiken på hemlisar ;-)

2009-03-16 @ 19:59:29
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är hemlisen?? nyfiken

2009-03-16 @ 23:43:50
Postat av: Ronja

Nå nu är de dan EFTER doppare dan! Vart är hemligheten?! ;)

2009-03-17 @ 17:09:02
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0