ARRRG!

Ja man kan inte bli annat heller när man ser på Melodifestivalen! Förra gången var katastrof... men då ska vi inte ens tala om gårdagen delfinal! Hur i h*lvete kan vissa låtar ens få gå vidare och hur kan folk inte rösta på låtar som faktiskt skulle ha en ärlig chans i Eurovision!? Jag är chockad och grymt irriterad! The Pilots och Sarah Dawn Finer skulle gått vidare, PUNKT SLUT!
Ni som röstade på nåt annat kan ju skylla sen på att fel låt vann när vi kommer i botten i Moskva! Herre gud vilken skit!
Nog om det...

Har precis kommit hem från en handbollsmatch, syster som spelade mot Jakobsberg, dom vann. Men vad dåliga Hallsta var, jätte bra i början sen bara tappade dom mer och mer. Men de höll i alla fall ifrån och vann, jag tror det vart 18-16, spännande in i slutet. Kidsens pappa kom även förbi matchen och visade sig, så dom följde med honom direkt efter till en Pappavecka... Så nu är det så lungt och skönt, jag ska nog ta och lata mig hela kvällen. Inte diska, inte städa, inte tvätta, bara löka!

Nej nu ska jag göra mig en Latte & Kesomacka!
See Ya All Later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0