Snart helg...

Nu sover hela familjen och här sitter jag och laddar inför sängen också. Har vart en fartfylld dag idag igen. Började dagen med sovmorgon, UNDERBART! Tack Putte! ♥
Sen kom Lokes och Loves kompisar Gabriel och Melwin över, deras Pappa hjälpte vår Pappa att starta vår Volvo som stått över vintern, den ska nämligen besiktigas i morgon. Vi mammor hängde lite, deras gigantiska hund var med också, så vi tog oss ut på planen här och släppte dom. Ja deras hund har labbar som är lika stora som Sveas kropp, haha, lite skillnad i lek.
Men Svea var kaxig och sa ifrån när det blev för mycket, inte för att det hade nån större inverkan på honom, men men... haha!

Nu på kvällen har vi varit i Uppsala på skolavslutning, grabbarnas storebror Anton som hade sista dagen idag. Så kul att träffa honom, jäklar så stor han har blivit, Patrik får nog passa sig snart haha. Kul för grabbarna att träffa honom också och även sin Farfar Becke. Dom är ju så jäkla lika alla karlar i den släkten! Loke är nog den som minst liknar dom, han är en kopia av mig när jag var liten!

I morgon är det ju som sagt dax att besiktiga Volvon. Hoppas hoppas den klarar det utan anmärkning. Men vi måste städa den, den ser ut som ett bombnedslag just nu. Som tur är har Annelie "Grannen" kläckt ur sig att hom älskar att städa bilar, det snappade jag fort upp så nu har hon ingen återvändo! Hehe!
Men vädret ska visst inte vara så bra i morgon så då kan det bli bökigt med dammsugning av den, vi får la se!

Nej nu ska jag ge mig med mitt dravel.
God natt from The Ghetto! ☆

Kommentarer
Postat av: Terese

Tack! Mössan sydde en kompis åt honom. Sen sydde jag flera själv i fleecetyg på hösten/vintern.

Så bara jag får en symaskin så ska det sys flera :-)

Ha en trevlig helg! :-)

2009-06-12 @ 09:08:10
URL: http://www.meandhim.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0