Semester = Regn

Är inne på min andra semestervecka och regn idag. Otippat! Hoppas på en fin vecka nästa vecka när det är midsommar och allt, min sista semestervecka. Har två veckor sparade till i augusti september ifall vi får något infall och hittar på något spännande.

Idag ska jag inte göra mycket, på sin höjd sätta på en maskin med tvätt och sen hänga den. Idag är en vilodag tror jag, blir lite lat när vädret är trist. Ska sätta på en härlig kopp kaffe nu och sen själv sätta mig i soffan med grabbarna och titta på barnprogram. Man kanske ska ta och bjuda över grannen, förlåt Annelie, på en kaffe också...  japp så får det bli.

Nu måste ut med Svea en liten sväng först, lilltrollet som blivit trimmad och allt, ska ta kort idag så ni får se hur fin hon har blivit! En riktig liten tuffing är hon nu! Precis som en Schnauzer ska se ut.

Kram från Mica in The Ghetto! ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0