RoadTrip

Spänki and Me har ju som startat en liten FIKA roadtrip nu i vår. Vi har varit två ggr i Norrtälje och gjort stan med FIKA på Landkrabban. Senast var vi i Uppsala... Vi började på IKEA, underbara ikea, där strosade vi i ett par timmar och fyndade samt FIKAde. Och jädrans vilket fik, haha hela kalajset gick på 59:- Helt Galet billigt!
Senare drog vi oss till Gränby Centrum. Det är ju verkligen helt perfekt, allt under ett tak och de butikerna man behöver för helt onödigt slösande av barnbidraget!
Här FIKAde vi på Espresso House och åt en härligt het Grillad Kycklingmacka. Mmm...

Hetrare än så här blir man inte!




Nästa Roadtrip är bokad till Uppsala igen, men denna gång gör vi stan! Vi är sugna att prova på Latten i Saluhallarna. Det har blivit starkt rekomenderat av Mr.Månsson. Undrar jag Spänki... ska vi inte låta karln få göra vår roadtrip, han får planera och säga vart vi ska gå, men han får inte följa med! Haha...

Bästa fyndet från Gränby. Mina fina kuddar till sängen.


Kommentarer
Postat av: Spanki som du kallar mig!!!

Det här tycker jag låter jättebra, Emil bestämmer och vi åker!!! Om du fortfarande känner för de!!!

2009-06-09 @ 12:18:18
Postat av: Mican

Helt ärligt så vet jag inte... Känns så krystat eller hur man ska säga.

2009-06-09 @ 12:48:26
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Anki

ok

2009-06-10 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0