Måndag

Japp då var det arbetsdag igen då och här sitter jag på min lunch, en Billy's Pan Pizza och en burk Coca-Cola. Rätt skönt faktiskt att jobba lite, värmen ute gör mig helt väck.
Igår var vi på Beachen hela dagen, det blev Bergby denna gång. Vilket härligt ställe, lagomstort och inte så mycket folk. Träffade på Bengan med sällskap också, hon stekte för glatta livet, tom ett dopp, så vågad är inte jag. En annan ligger helst under ett parasoll och glassar sig.
På kvällen grillade vi igen, det går ju som inte att misslyckas med det. Alla åt tills det sa stopp. Men det var varmt, Loke satte sig till slut på maken under bordet och åt, strax efter gjorde Love detsamma, haha!
Stackars Loke, han är helt slut på kvällarna, allergin är bara för mycket, igår var ögonvitan helt uppsvälld och det såg ut som gellatin. Han nyser och snorar, ögonen rinner och kliar, varje morgon får jag badda med ljummet vatten så han ska få upp ögonen.


Så här såg han ut i går kväll:




Nej nu är det väl dags att göra ett ryck i kassan innan jag slutar klockan 14:00
Efter det ska jag snabbt hem för att byta om, vi ska ner till min kära mor på FIKA.
Avslutar med ett underbart kort från helgen när vi var på Beachen, det är Loke, Love och deras storebror Anton.
Vilket härligt foto i kvällssolen va?



Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart väder vi har, hoppas det håller i sig tills vi kommer ner :)

2009-06-29 @ 20:24:31
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0