LISTAN

Sitter här hemma med feber och frossa, ont i hela kroppen och inga värktabletter! Åh vad det är synd om mig... Nu undrar ni säkert varför jag inte går och bäddar ner mig!? Jo jag ska nämligen åka in mot Norrtälje igen i natt för att hämta syster från hennes bravader i Västerås.
Så för att fördriva tiden har jag nu bestämt att göra en klassisk lista!

Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 36! Jo det är sant!
2. Vem var den sista du träffade? Grannen, spanade in hennes möblering.
3. Hur lång är du? 166cm
4. Vilken var den senaste film du sett? En Komedi om ett par som gör amatör-porr-rulle, minns ej namnet.
5. Vem ringde du senast? Barnens farmor, Gunilla
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Var det skönt att bada, till Grannen.
7. Vad är dagens planer? Snarare nattens, det är ju att köra bil.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, pappa lever ej tyvärr längre.
10. När såg du senast din mamma? I Torsdags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grå
12. När vaknade du idag? 06:00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Något fik som serverar god Latte.
15. Vilken plats föredrar du minst? Fd Farsans, krog på byn.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans i Uppland.
17. Vad skrämde dig som barn? Åka buss själv till skolan i lågstadiet.
18. Vem fick dig att skratta senast? Loke
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Både och
22. Hur många kuddar har du i sängen? 8 st, mest för att det är snyggt
23. Hur många landskap har du bott i? 3
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jajjemensan
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja det är nog en av mina starkaste sidor
27. Vilken är din favoritglass? Nogger
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?  Resa och unna min familj massor
29. Tycker du om kinamat? Love it!
30. Tycker du om kaffe? Can't live without it!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe/Latte
32. Sover du på någon särskild sida? Tror inte det.
33. Kan du spela poker? Ja men inte bra, kan reglerna.
34. Tycker du om att mysa? Oh Yes!
35. Är du en beroendemänniska? Nja, vad är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp
37. Vill du ha barn? Eh ja, har ju två, vill ha fler, Massor!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen och familjen
42. Äger du dyra smycken? Nej, nåt kanske.
43. Har du någon gång testat narkotika? NOPE! Hate that shit!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Alvedon
45. Vem är den roligaste människan du känner? Många som är roliga!
46. Välj ett ärr på din kropp? Knät, operation.
47. Vad har du för ringsignal? Haha egeninspelat.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Absolut, 70's
49. Flirtar du mycket? Nej det kan jag inte påstå.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför mitt hem.
51. Kan du byta olja på bilen? Nja, men jag skulle kunna om jag vart tvungen.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, aldrig fått böter eller liknade.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Miracle Happends -Mary Kay Ash LÄS DEN!
54. Läser du dagstidningen? Nej men finns den på bordet så.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha, ja ibland.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock eller MinRadio.se
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Loke och jag övade på namn och bokstäver.
59. När var du i kyrkan senast? Förra helgen, konfirmation.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0