Gosh!

Inte alls bättre idag... lite värre faktiskt, men humöret är upp ändå, det som inte dödar härdar...

JätteTACK Janina för en skön och slapp dag hos er. Skönt att ha nån att prata med som förstår mig. Älskar din familj. Hoppas på ett Båtköp nu bara! Haha...

Många som hört av sig idag och frågat läget, tack för alla fina ord och stöttningar. Man kan tro att det är världens undergång jag vart med om, haha, men så är inte fallet. Bara en familj som fått stå pall för tunga och trista åsikter... Nu kommer jag inte gräva ner mig om ni tror det, men hjärtat och förtroendet är sprucket. Life Goes On!

Nu ska jag försöka komma i säng. Har glott på film med min kärlek, som redan slocknat, så ögonen är som tvapparater. I morgon stundar en ny dag, ska försöka rensa lite i mina odlingar, om det nu inte regnar förståss...

Kram på er! Från Mica in the Ghetto! ♥

-You Have To Take Time To Make The Other Person Feel Important!

Kommentarer
Postat av: Tant J

Bara till glädje att få vara din vän o ha er i familjen =) O familjer är tillför att stötta varandra, ta hand om varandra o vara rädda om varandra. De vill jag vara med er. Vet hur det känns när marken ger vika o de man trodde man hade försvann i en rök. Kram till dig o din familj

2009-06-08 @ 14:00:22
Postat av: Syster yster

Vet inte vad som hänt riktigt.. Men du vet att jag älskar dig jätte mkt vad som än händer!! Och jag tänker på dig.



Puss och Kram

2009-06-08 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0