Vilket dilemma!

Vilket lugn det är här hemma. Barnen är ju i Östhammar och campar med moster och mormor. När jag kom hem från jobbet åt vi Rostbiff och potatissallad. Alldeles lagom i den här värmen. Sedan dess har jag bara softat här hemma.
Var ut en sväng med Svea för ett litet tag sedan och hittade supersöta Smultron. Så goda, plockade ett sånt strå och trädde på massor av smultron och tog med hem till Patrik. Haha han var inte alls lika förtjust i dom som jag...

Nu sitter jag i soffan med Svea och dricker kaffe, ja inte Svea då, hon sover. Jag försöker tänka och diskutera med mig själv lite, haha ja seriöst. Har nämligen fått veta att det är en ledig lägenhet i huset jag bodde i förut. Men denna är större. Ååhh... jag blir tokig, vet inte hur jag ska göra. Resten av familjen vet jag vill flytta men överväger det? Det är jättecentralt och stort. Men det är lite dyrare och ingen uteplats eller ens lekplats. Men jättefin lägenhet som sagt. Fast vad har man att förlora egentligen? Trivs man inte kan man ju flytta, det värsta är väl om man är ensam om att tycka det... GAH! Hjälp!!!


Bjuder på ett foto från mitt Smultronäventyr:




Kommentarer
Postat av: Therese

ingen uteplats eller lekpark? yippie :p

gör en sån för och nackdelar lista ;)

2009-07-02 @ 07:21:18
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0