Lycklig!

Livet är underbart ibland, just nu är jag där och bara njuter! Igår hade jag en minisvacka, tror det berodde på värme och jobb, men inget allvarligt, bara så en tråkdag ni vet. Men rätt som det var fick jag ett sms, det var från Putte. Tänk vad ett litet sms kan göra. Efter det gick jag med ett stort smile hela dagen. Vad det stod? Det håller jag för mig själv...hihi!

Igår kom killarna hem från sin minisemester i Furuvik. Dom hade solat, badat äventyrsbad, åkt karuseller och tittat på massor av djur. Loke hade sett Apor och små apabebisar, Love hade set Ormar, jättestora ormar. Dom verkar helt klart haft ett toppenäventyr med Mormor och Moster.

Idag jobbar jag sista passet innan min lediga helg, så skönt. Ikväll ska jag bara slappa. I morgon ska vi åka till Åland med hela familjen och våra underbara vänner.

Kramen Damen!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Visst är livet bra ibland. som sagt efter regn kommer solsken! :)



Haha Love berättade inte att han va i ett rum med ormar som slingrade fritt, Asså vi va inne i ett glasrum med lösa ormar. Haha fast jag tror inte love uppfatta de, för så fort jag upptäckte vad vi va i för rum så sa jag åt Love att skynda sig ut för jag ville inte va kvar! Hahaha!

2009-07-03 @ 14:58:11
Postat av: Therese

:)

2009-07-03 @ 20:13:05
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0