GRATTIS!

Hurra för  min Mamma som fyller år idag!

Efter jobbet idag åkte vi alla och firade henne i Östhammar på campingen. Av oss fick hon en flaska vitt, hon tjatar alltid om att hon vill ha ett smörigt vin men får aldrig det. Så idag fick hon ett, Turning Leaf Chardonnay. Hoppas tanten blir nöjd nu, annars vet jag inte vad vi ska hitta på för vitt...
Innan vå åkte hem tog vi en runda på campingen för att vi var nyfikna på varför folk hopade sig vis stranden och varför det spelades så hög musik där.
När vi kommer fram ser vi att det är ett gäng som har uppträdande. Det var ett helt eget påhitt dom gjort utanför sina husvagnar. Dom mimade till olika låtar och showade med klädbyten och humor.
Riktigt underhållande var det!

  


Innan vi kom iväg till Östhammar idag fick grabbarna nåt kul att se på. Det var en AmbulansHelikopter som landade utanför oss. Man trodde den skulle landa på vår uteplats för det dundrade så mycket. I och för sig så landade den inte så långt bort heller, ca 100 meter från dörren ute på gräsplanen.


Igår natt hände samma sak, då var den här för att hämta en kille som blivit misshandlad av tre andra. Han fick ta emot sparkar och slag för att han inte ville släppa in dom hemma hos sig på fest!? Hallå, vad håller folk på med, det är förjävligt hur man kan bete' sig. Skäms på er!
Min syster och hennes kompis var där på festen när allt skedde, som tur var höll hon sig borta från bråket . Hon sa samma som mig, hur i h*lvete tänker dom, vad är det för fel!?
Killen blev så illa slagen så han fick åka ambulanshelikopter till Karolinska.
Så läser ni detta grabbar... SKÄMS!!!

Nej nu är klockan supermycket och jag är jättetrött.
Ha en bra natt alla!

Kommentarer
Postat av: Beauty

Jag älskar din header. Har du gjort den själv?

2009-07-13 @ 23:14:44
URL: http://beautycouture.blogg.se/
Postat av: Beauty

Gud vad duktig du är. Vilket program jobbar du med?

2009-07-14 @ 13:20:02
URL: http://beautycouture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0