Go'kväll

Äntligen hemma igen... har varit en superlång dag idag med mycket tumult.
I alla fall så är vi på benen hela familjen igen.
Jag har mått riktigt illa idag och vart lite nere, men nu är det som sagt bättre.

Loke sover hos sin mormor och Love hos sin moster. Supertack för att ni finns, min älskade familj. Svea har varit på äventyr med grannen där ovan. Men i utbyte mot hundar och barn fick vi ett annat barn. Anton fick en nattkompis, Edwin. Ja vi i vår familj byter barn med BigAl's & c/o rätt ofta. Men det är ju som med urvuxna kläder, alltid nån som har nytta utav dom! Haha...


BLOGGNEWS!
Igår kväll/natt kom jag på ett namn till min nya blogg. Wohoo... nu har idee'rna börjat rulla på också. Håll ut gott folk snart kommer den!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du mår bra.

Vad har ni för väder där nere?

2009-07-10 @ 08:18:22
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Mican

Det regnar! =(

2009-07-10 @ 11:03:01
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0