God Morgon!

Nu har min arbetsvecka börjat igen, var ledig igår. Sitter här på jobbet och väntar på att Kaffet ska bli klart, ska ta mig en snabbfrulle innan klockan slår 07:00

Igår var jag och Love på födelsedagskalas, Linda som fyllde. Jag och Love åkte, lite lugnare att bara he med sig en på "vuxenfika" annars slutar det med barnkalas i alla fall... haha.
Så mysigt, jordgubbstårta, vaniljbullar och kaffe mm. och vilket hus... har inte varit där sen de börjat bygga om och nu är det snart klart. Jättefint!
Så GRATTIS Linda!

Idag slutar jag 14:00, superskönt, då ska vi i familjen ut på äventyr, hemlis. Efter det ska jag försöka hinna åka en sväng till Bengan. Var länge sedan vi sågs nu, går alldeles för långt mellan gångerna.

Nej nu måste jag ta ett ryck här.
Ha en underbar dag!


Hört talas om Loka nån gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0