Fredag

Vilken mysdag vi haft idag. Vi har bara varit hemma och pysslat hela familjen. Det har städats och tvättats, barnen har stojat och lekt, faktiskt också städat sitt rum själva!

Min syster har vart här på en fika, hon försökte hjälpa mig att visa hur blogspot funkar, tänkte ha min nya blogg där, men jag fattar inget. Alla säger att det är så mycket enklare att ändra inställningar etc där men jag fattar då inte så mycket, verkar som att blogg.se får bli stället för den nya bloggen. Vi får se...
När vi ändå talar om nya bloggen, så ska jag ge er en ledtråd. TURKOS!
Vad använder ni och vad tycker ni om era bloggar?
Svara gärna och berätta vilken bloggtyp ni har och varför ni har den. Eller om ni har något bra tips!

Nu sitter jag i soffan och halvtittar på My Name Is Earl, inte så kul idag så jag tog upp datorn i stället. Ska strax hämta Patrik och Svea ute i Häverö. De är på skogspromenad och vill bli jämtade där, haha...
Senare ikväll ska jag försöka mig på att göra ett eget halsband, om jag hinner innan klockan rusar iväg alldeles för mycket, men det ska bli kul att vara lite kreativ.

Ha det bäst alla Bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0