Bröllop

På lördag är det bröllop, som vanligt är man ju ute i så god tid så man har ju redan fixat kläderna man ska ha på sig. Trodde ni på det eller!? Haha... Jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig! Var över till syrran igår och rotade igenom hennes garderob, men jag hittade inte nåt som var super, lånade med mig två klänningar i alla fall som jag får har i reserv.
Det som gör klädvalet så svårt är att det är Dresscode: Kostym annars hade jag kunnat haft någon somrig klänning eller tunika. Men nu är det ju lite mer begränsat, något elegant ska det vara, haha, det är ju raka motsatsen mot vad min garderob är. Har ni några förslag?

Snart är det dags för jobb också, börjar kl 13:00 idag. Skönt med lite ledigt på förmiddagen men samtidigt blir man lite seg och viljan att jobba minskar rätt drastiskt. Men väl nere så brukar det lossna och man kutar runt som en illbatting ändå.

Nej då var det väl dax då att byta om till det grön/beiga stället.
Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0