Balklänning

Nu är det dax igen! Om en månad drar vi till Göteborg igen på Seminariet. Så jäkla kul det ska bli. Men samtidigt ökar pressen... Jakten efter den ultimata klänningen har börjat.
Jag vet vad jag vill ha men kan inte förklara... först tänkte jag svart eller rött, men hittar inga fina, men rosa och champagne är också fint, det har jag hittat massor men de är på tok för dyra.
Jag vill göra ett riktigt kap, billigt ska det vara helst, så man inte får ångest för att den bara hänger i garderoben sen.
Så hittar ni nåt, balklänning, aftonklänning, cocktailklänning, you name it, Tipsa mig!
Priset? Inte över tusenlappen och är det under femhundringen är det högaktuellt. Måste snåla lite så jag har råd att köpa massa kul där nere i stället.


Ingela, Jag och Ewa Mary Kay Seminar GBG 2008


Kommentarer
Postat av: Therese

kolla tradera :)

2009-07-29 @ 16:19:21
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Skor, och en del av livet

Var bor du då? I vilken del av Sverige?

2009-07-30 @ 01:07:14
URL: http://www.skotornet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0