Working Girl

Idag kom jag till jobbet och fick direkt frågan om att jobba heldag. Ankan var hemma med prickigt barn så jag hoppade in. Men det tog emot kan jag säga... Det är ju Tisdag idag och alla ni som känner mig vet att Tisdagskvällen är min tid. Utbildning i Uppsala och jag kan räkna gångerna jag missat på en hand... jag älskar att vara där och träffa alla andra underbara människor och få in ännu mera info om allt som har med Hudvård & Makeup att göra... I Love!

Ikväll ska jag prova lägga en ny färgkombination, här mixtras det för fullt! Men vilka fäger ska jag välja... Hm...?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Himla snygg blogg du har! :) Jo jag hörde det.

2009-01-13 @ 22:29:27
URL: http://minimallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0