VARNING för ÄLG!

Idag när jag slutade jobbet mötte jag upp Spänki och Kekka för en fika på Blixten. Kaffe & Semla stod på Menyn men jag gick mot strömmen och körde på Toast och en härlig hederlig Chokladboll till mitt Kaffe.
En sak jag undrar starkt är när som ska börja införa lite mer Kaffesorter på fiket. En Espressomaskin borde vara prio ett just nu! Hoppas hoppas...

Efter fik började vi bege oss hemmåt, brudarna skulle hämta barn på dagiset som ligger däråt jag bor. När vi kommer till Kekka så hajjar jag till att det är nåt på deras tomt... Men va fan!? Kekka... har ni skaffat ÄLG!? Haha... jajjemensan mitt i villaområdet på deras tomt står en stor Älgko och käkar upp busken.
Snabb som man är slänger man upp kameran, som aldrig annars är med, och tar lite bildbevis!







Kommentarer
Postat av: Ronja

Älgsafari i hallsta kanske är något man kan tjäna en liten kosing på :)

2009-01-21 @ 21:21:17
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

coolt :)

2009-01-22 @ 01:43:14
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dina bilder blev ju kanon bra!!!haha kanske ska öppna eget ÄLG SAFARI!!!HAHAHAH/kekka

2009-01-23 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0