Svettigt

Oj vad det vart jobbigt, kom precis in från en PowerWalk med Svea. Kommer inte ens ihåg när jag hade en sån sist... Haha kanske 2 år sen nästan. Ni börjar förstå varför jag bestämt mig för ett träningskort på Friskis & Svettis va?

Vi tog en härlig runda runt de gamla rödvillorna vid Bruket. Det är ju så enormt mysigt där, kommer ihåg hur jag trivdes att växa upp i det området. Och nu ska allt bara jämnas med marken... Helt sjukt! Roten av vårt samhälle, vår lilla by kommer bara raseras och i stället ska det bli industri. Så trist så man blir arg!

Nej nu måste jag ta en tripp till SolarieÖarna så jag får lite färg på min härligt mulliga kropp...
Ses senare... glöm inte att kika in bland alla Barntävlingar (läs tidigare inlägg) och ta och följ min blogg via Bloglovin.com, jättesmidigt när man vill hålla koll på alla sina favoritbloggar!

Ses senare! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0