Oh My!

Som jag skrev tidigare har jag spanat in datingsidor... Det blev som ett vad, eller vad man kan kalla det, med syrran! Jag har ju mina fördomar mot sånna, att det är når fel om man sitter där, ja varför vet jag ej, men så tänker jag.

Syrran skulle överbevisa mig sa hon...


Som det ser ut nu så har man fått en hel hög med "nasty" inlägg... och en handfull som verkar ok.
Har i alla fall fått kontakt med en kille som verkar strörtskön, men ung... Han tog kontakt med mig och vad jag än har haft att säga som ska bevisa mina teorier har han knäckt dom med råge.
Han vet tom om vår vadslagning, min och syrrans, han bara skrattade när han fick vara en del av det. Han sa, jag ska överbevisa att jag varken är en äcklig karl eller en pedofil.
Han har bilder i sin profil... mm.. jättesöt, ser fräsch och hel ut haha... ja ni ser ju vad jag tror om folk på nätet. Men samtidigt får man ju se till sig själv, tar bästa bilden man hittar på sig själv haha!

Nu vill han träffas... man hallå, har pratat med honom sen igår... vart går gränsen? När är det ok att ses... aja... jag tycker han är ung.. 25 år... Är åldern bara en siffra eller... jag vet inte. Han bor rätt nära också.. haha! Han skulle ju vara värsta kapet för syrran! Haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta honom själv!!!

2009-01-26 @ 16:19:44
Postat av: mican

Haha...

2009-01-26 @ 16:46:00
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha.. Du lyckades väl tydligen överbevisa dig själv! Men lite snabba drag med att ses redan eller?! Haha fast en sak skrev du fel om vadslagningen, min va att de fanns minst EN kille som såg bra ut.. Han kunde ju ändå va dum i huvudet för de! hahaha.. Puss

2009-01-26 @ 18:33:52
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: mican

Nej nej... inget är bevisat än!!!

2009-01-26 @ 19:08:38
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hmmmmmm

2009-03-13 @ 11:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0