Ny dag nya tag

Underbart väder idag. Grabbarna är hos mig ett litet tag tills Pappa slutat jobba. Mm så mysigt att ha dom hemma! Jag har varit jättetrött, kom som vanligt inte i säng förrän det nästan var morgon. Satt på Facebook och kollade in lite folk, la upp lite bilder mm.

Idag på morgonen  har vi vart ute på promenad i Solen, vilket underbart väder! Jag älskar snön som det är nu, lagom mycket och lagom kallt, tänk om det kunde vara sol varje dag också. Så nu är jag piggare och ska ta mig en härlig Latte strax.





Barnen har slocknat, Love i min säng och Loke på soffan, Svea ligger på golvet nedanför mig helt utslagen.
Känn lugnet... Mmm...
Observera Love, Blixten är med, det är han ALLTID!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Så söt han är Lovisen, snart 3 år med!!

Cool bakgrund på bloggen med :D

2009-01-07 @ 19:24:52
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0