Lonely

Ensam igen... Loke är hos sin Pappa och Love sover över hos sin Farmor. Har precis vart där och druckit kaffe och ätit Glass.

Appropå Glass... På Lördag är det Loves stora dag, han fyller hela 3 år! Vilken kille, tiden springer iväg. Vi tänkte ta nåt lättsamt firande med Öppethus mellan 11:00-14:00. Sen kör vi ett större partaj gemensamt med Lokes 4års kalas.
Ni som vill komma, alla är välkomna, får dra iväg ett sms eller mail till mig så jag kan planera lite fika mm, senast Fredag 9:e på förmiddagen behöver jag veta.

Nu ska jag ta och bre mig en FrukostKnäcke med Makrill! Så jääädra gott! ♥


Sommarpojken Love ca 6 månader!


Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Grattis i förskott! :)

2009-01-08 @ 01:24:35
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snacka om mysig bild..ÅÅÅ så fort tiden går.../kekka

2009-01-08 @ 13:12:12
Postat av: Mican

Kekka: Ja kommer du ihåg vart och när den är tagen?

2009-01-08 @ 14:42:38
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0