KOLLA DETTA!

Precis hemkommen från en helt underbar kväll med massa underbara människor och hur fina Makeuper som helst! Mycket sotade ögon som fortfarande håller i sig i vår!

Men till nåt helt galet kul!
Var in och spanade in www.barnenstavlingar.blogg.se, de har massa roliga nya tävlingar nu, men så såg jag ett inlägg att Bloggtipsarna hade tipsat om deras blogg... så jag kikade in hos dom för att se inlägget. Men ni måste bara spana in och kolla vad dom skrivit!!! Lilla jag har fått cred för den söta designen på barntävlingars blogg! Gissa om det känns kul!? JA DET GÖR DET! WIHOO!!!

Spana in inlägget här: www.bloggtipsarna.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Du förtjänar det! :D Jag ÄLSKAR designen!!!



Och jag är också glad idag för deras inlägg om bloggen! Så kul!! :D

2009-01-21 @ 01:01:41
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0