I'm In Love!




Älskade Älskade BED HEAD... Åh vad jag saknar dig, framför allt mitt hår...
Dessa produkter har jag vart utan nu sen jag gick ner i tid och inte riktigt unnar mig kvalite' till mitt hår, dumt jag vet. Men det ska det bli ändring på nu! Dessa produkter skall genast införskaffas när lönen dimper in.


TIGI Bed Head Dumb Blonde Shampoo



* Shampoo för alla hår som är trasiga och överpreparerade.
* Proteiner som bygger upp & stärker ditt hår.
* Ger även håret fukt och näring.
* Fungerar lika bra på blonda som mörka hår.
* Färgbevarande och UV-skydd.

Pris: 189:-


TIGI Bed Head Dumb Blonde Conditioner



* Proteinrikt balsam som bygger upp ditt skadade hår och ger en mjuk, len känsla.
* Ger fukt & näring till håret.
* Färgbevarande och UV-skydd.
* Kan användas som inpackning.

Pris: 249:-


TIGI Bed Head Headrush



* Glans Adrenalin.
* En glansspray utan stadga som gör att håret ser friskt & hälsomsamt ut.
* Framhäver färg och slingor.
* Blås med kall luft med fönen på samma gång du sprayar för att få fin separation till håret.

Pris: 249:-

Kommentarer
Postat av: mia

hej,

läste ditt inlägg om tigi hårprodukter, gå in på bangerhead.com, där finns dessa produkter, skall vara till ett billigare pris än ute på salongerna sägs det..... :) mvh Mia

2009-01-09 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0