Hejsan Sverige

Jag måste bara uppmana alla att se Australia!! Fy fanken vilken bra film, bästa jag sätt på väldigt länge! Den var rolig, hemsk, sorglig, lycklig, spännande... ja den hade allt! Tom härliga scener för oss ensamstående som man kommer leva på ett bra tag! Haha...

Det blev en kanonhärlig kväll igår. Vi började med Kinamat, det blev buffe' så man åt till man storkna och det gjorde jag redan efter första portionen.
Efter det tog vi en runda på stan, Uppsala, innan filmen började.
När den braiga filmen var slut så var vi tvugna att tjata ca 1.000.000 ggr om hur bra den verkligen var. Till slut bestämde vi oss för en öl på O'Leary's. Lungt och skönt efter en lång film, men ändå bra stämning så man inte slappade ihop totalt. Efter en öl bestämde vi oss för att gå vidare till Terassen, där blev den en utsökt kall och god Bacardi Breezer Watermelon. Vi spanade lite på folk, snackade massa skit och sen var kvällen över. Alldeles lagom!!

Upp tidigt i morse och iväg på Skridskoskola med grabbarna. Härligt med lite aktiviteter. Nu spanar dom på Ice Age 2 och jag får en stund vid datorn. Kan ju hoppas dom vill sova lite middag idag så jag kan få det med!

Nej nu måste jag röja lite!
PEACE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0