Härlig dag

Idag har jag hunnit med att jobba, vart hem och röjt och sen varit på en lång promenad med Svea.
Har också vart en sväng förbi Skäret och hämtat grejjer jag beställt. Gugge var med och Älla & Ivar också, hon shoppade PanelLack till sina dörrar som hon ska rusta upp i hallen.

Snart ska vi ner på byn igen jag och Gugge, vi ska handla och även inkassera lite Dryck från Bolaget. Vad kan det bli idag då? Bacardi Breezer kanske?
Ikväll ska jag bara njuta av lugnet här hemma, titta på TV, dricka & äta gott, bara rå om mig själv.

Kan ju bli att jag uppdaterar med ännu mer på Tradera.
Ni har väl inte missat alla fina Dunnis Barnkläder jag lagt ut? Helt nya, perfekt nu till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0