God Morgon

Hemma idag... har haft sån magknip hela natten och inte sovit mer än 20 min. Inge roligt alls... Så synd om mig, äh nej då, men nu är det bättre och jag har klivit ur sängen... Gjort mig en härlig Latte och Lingon Grova med Philadelphia Ost och Skinka. Så Gott!
Ska ju klippa mig idag också, hoppas jag orkar åka in. Men vad ska jag göra med håret!?

Sitter här och planerar min tävling för fullt! Har i alla fall bestämt mig att den kommer vara för barn, eller föräldrar. Men iof den kan ju passa alla för har man inga egna barn och vinner kan man kan man ju ge bort den i present, födelsedag, dop, allahjärtansdag mm
Kul ska det bli i alla fall!


KÄRLEK! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0