...GAH!!!

Nu är klockan snart 09:00 och jag har fortfarande inte kommit i säng... kan ju låta dumt! Men precis när jag lagt mig igår och precis somnat in så kommer Loke, jätteledsen med magont. Han hoppade upp och la sig i min säng, men det tog ca 30 minuter så började han kräkas... IGEN! Gah!!! Jag kommer bli tokig snart... ska det aldrig gå över?

Nu är jag så fruktansvärt trött så jag skulle behöva ta ledigt för att få sova! Man märker hur fort det tar på psyket när man inte får nån sömn.

Nu ska jag ha mig en dubbel Latte! ♥

Kommentarer
Postat av: Zabine

Haha men de e ju så. tragiskt bara att man ska behöva bli desperat i slutändan! Ne nu äre väll dax att skaffa sig en pudding! Man ska väll också Tacka idioten man hade innan för ett underbart barn :D! hehe Tackar tackar Kram!

2009-01-28 @ 12:43:47
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Tant J

Älskade vän, inte kul med magsjuka:( Har två hemma jag mé. Men de goda vinet väntar på tillfrisknad o en barnledig kväll, alltid nått att trösta sig med mellan spyor och tvätt.

2009-01-28 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0