Sjuk

Under hela förra veckan var jag hemma med barnen för dom var sjuka. Dom hostade så det gjorde ont i mig. Vi fick till och med ta ut nya astmamediciner, det har inte behövet på ett helt år. Trodde dom hade vuxit ifrån det men tyvärr... Jobbigt som sjutton har det varit, framför allt på nätterna.
Nu är dom bra, eller bättre, och kan gå på dagis igen. Men ja vad händer då, jo jag blir sjuk... har vart jättehes i helgen, tappat rösten och mått kass. Idag och igår har jag vart helt sänkt, tror det är feber men inte säker, har ju ingen temp. Hostan är inte att leka med, så pass så jag hostat tills jag kräkits...
Inatt har jag inte sovit nånting, var hemma från jobbet och vaknade till liv igen vid 16:00!!! Helt galet! Sen var det bara till att trycka i sig 3 alvedon, hostmedicin och masa sig ner på föräldra möte på grabbarnas dagis.
Det var ju rätt intressant... hm..

Väl hemma igen vart det två timmar i telen, jobbigt men nyttigt, eller vad det nu kan vara. Skönt att få ur sig saker och ting.

I morgon ska jag ner till läkaren och kolla upp min hosta. Hoppas bara det är en förkylning som satt sig i luftvägarna bara... men känslan säger lite mer än så.

Nej dax att röja undan innan alvedonen går ur mig...



Avslutar med att bjuda på en ruskigt bra låt med Erik Hassle. Måste varna er som är känsliga, den framkallar rysningar och känslor, lätt att fälla ett par tårar. Det är nästan så det gör ont i hjärtat, så jäkla bra är det!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Erik Hassle är GRYYYMM!

Hurtful är skit bra sen när han gör Markus Krunegårds Jag är en Vampyr.. Me Like! ;)

2009-02-17 @ 15:54:22
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Shit va bra han var!

Det rös i hela kroppen på mig!!

2009-03-02 @ 04:14:50
URL: http://www.faulseit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0