Alla Hjärtans Dag!

Riktigt trevlig kväll igår, barnen busade hela kvällen, tror dom i säng vid tio halv helva ca. Själv var jag uppe till nästan 06:00 på morgonen!!! Ojoj... det tog ju igen sig idag, man mår som man förtjänar... nästan så man känner sig bakis när man inte har fått tillräckligt med sömn.

Vaknade i morse och behövde inte kliva upp, HÄRLIGT, den var det nån annan som tog hand om, jag fick sova till halv elva. Mmm... Sen vaknade jag av att jag fick en Latte på sängen. Är det inte bäst så säg!? Me Like, härligt att få känna sig lite speciell ibland. Tänk... på Alla Hjärtans Dag! Det hade man ju inte kunnat ana innan...

Spänki and Guys har vart här idag med. Fullt Ös Medvetslös! Brottning på hög niva mellan grabbarna, men det var inge jobbigt, så skönt att kidsen får leka av sig och bränna lite energi. Vi vuxna drack en latte och körde 1000 frågor! ;)

Nu börjar det bli dax för mat, eller i alla fall planering av mat. Jobbigt, har inga som helst ideer på lager.

PEACE! ♥



Kommentarer
Postat av: Ronja

1000 frågor skulle jag velat vart med på, haha!

2009-02-14 @ 17:32:28
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja med!!=) massa kram på dig!!!!!!!!!Love you my friend/kekka

2009-02-14 @ 19:07:18
Postat av: Therese

en sån latte vill jag också ha ;)

2009-02-15 @ 19:48:57
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0