Norrtälje

Idag packade jag och killarna ihop os för en liten tripp till Norrtan, vi tog bussen, grabbarna var helt lyriska. Vi gjort stan, shoppat lite och nu sitter vi på Cafe' Landkrabban och fikar. Massor av lyx för oss!
Vi ska snart börja bege oss mot bussen hem men killarna har önskat sig lite kläder först så det måste dom få, dom har ju vart så duktiga idag.
Bäst av allt tycker dom är att åka rulltrappa! Haha... Vilka lantisar vi är!
Nu ska vi på jag på ett skysst anteckningsblock till mig som jag ska ha till alla anteckningar som kommer göras under helgen i Götet.

Ha det gott vänner!


Kommentarer
Postat av: Therese

ja:)

2009-08-26 @ 22:46:34
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0